Monday, March 26, 2012

~ Sanding Bersama Penguin ~

.: SALAM :.

Semalam sape tgk Nona....??
Korang tgk x yang ada 2 pasangan pekerja Underwater World Langkawi bersanding bersama penguin2 comel....
Serius x tipu ok....
Aku sempat snap sekeping je gmbo....kih3...
Yang aku sempat gugel, mereka berempat ni mmg pekerja Underwater World Langkawi khusus dalam tangki penguin....
So, mereka sanding dalam 2 tangki penguin yg berbeza...1 jenis penguin Afrika, 1 lagi jenis Rockhopper..... :D


Ni aku x tau tangki spesis apa....haha...tp comel je...siap pengapit tu tlg pegang baldi ikan lg....


Ni aku gugel.....maybe ni pasangan pengantin yg lagi 1 kot...sebab pengapit pon lain2.... :D



Memang unik kan....

Siap masuk Malaysia Book Of Records lagi tuu.....ramai lak tu org tgk dari luar...mereka mcm duduk dalam aquarium kaca yg bsr tu la...

And aku rasa sebab penguin ni dh kenal tuan masing2, so senang la...xde la penguin nk patuk ke apa.....hahaha..(ingat angsa apa)

Mmg rare..... but so sweeettt..............

.: DAA ~~~ :.


6 comments:

Saya Disini said...

basah ke diorg tu?

haLyZaQiut said...

Saya Disini - ehh xdela...x basah pon...dalam kaca tu xde air....

Afasz said...

tak tgk pon nona...menarik nye......kalau kite pekerja tm nk kene sanding cmne?????

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - errkk, kalau kita..maybe kena sanding atas pelamin bentuk telepon kot....hahaha...

Saya Disini said...

oowh..ingtkan ada air..xde upenye..

faz klu kita kwin..mybe semua bunga2 kt pelamin..diganti dengn jenis2 talipon yg ada

haLyZaQiut said...

Saya Disini - haah, xde air pon...hahhaa...sume tablet galaxy sume k.faz nk letak kat pelamin...hahha